Kaffe & trötthet.

FY fan vilken dag. Sjukt seg i hela kroppen, men endå överenergisk. Praktik idag, jiippi! FÖrsov mig, men kom endå bara en halvtimme sent typ. & alla är så sjukt jävla trevliga på det stället. Försöker få mig sysselsatt hela tiden så jag slipper ha tråkigt :)
Det är endå en trevlig praktikplats måste jag säga :) Lite halvtråkigt emellanåt, lite hårt slit då & då, men så satans jävla trevligt. Alla är så sjukt bra :) & alla är ... icke-svenskar.. (ville inte skriva utlänningar, men nu gjorde jag det endå..)

Iaf, som sagt. Jag var trött, jag ÄR trött. & jag, som annars HATAR kaffe har druckit mängder! minst 5 koppar :| Snacka om överskottsenergi. FY FAN vad jag bara vill hoppa omkring & sjunga & dansa.. men FY FAN vad trött jag är. Samtidigt :(

Jag förstår inte vad det är med mig. Tänker & tänker. På dig. DET BORDE JAG INTE GÖRA!


Orkar inte skriva mer just nu.
Kanske senare :)

Peace
/S


This is my heart, split in two pieces.


Ursäkta kvaliten på bilden, mobilkamera suger >.<

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback