Kväll;

Kvällen har bestått av godis & filmkollande. Kollade på film med mamma & Alex. FIlmer från när jag var liten, julaftonar & lite så. Sjukt kul endå att se det. Sista inspelningen var 3 år gammal. Så mullig jag var då! & kevin, min lillebror, som hans röst har ändrats! haha :)

Sen har jag även kollat lite fonter till min kommande tatuering. Ska bara kolla upp kostnader & n'är jag har tid till det, sen kommer den :) Den kommer sitta på vänstra handleden.. Men vet inte vilken av fonterna jag vill ha :( hjälp mig, översta eller understa?

Peace
/S


image27

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback