My only hope

Mikael - Du är underbar, på alla sätt och vis. Jag kan visserligen inte säga att jag känner dig fullt ut, men av det jag känner. Du är en vän som gått igenom mycket & som föstår om man mår dåligt. Vi går igenom samma känslor, samma tankar. Nästan på iaf. & även om vi inte alltid pratar om våra problem då vet både du & jag om att vi finns där för varandra om vi skulle behöva eller vilja prata om det. Du finns där som en hjälpande hand, både i skolan & utanför. Du får mig att skratta. Skratta så att jag tror att lungorna ska spricka. Vi har samma humor. Eller så gör du det för att du vet vad jag har för dålig humor. Hur som helst så är du bäst Hardcore Mike :) Jag älskar dig vännen, jag uppskattar all tid du vill dela med mig. Jag vill hjäpa dig genom all smärta & jag vill hjälpa dig frammåt på vägen mot lycka & kärlek. Jag kommer stötta dig & finnas för dig när du behöver mig. <3
(ibland tänker jag på dig, så ser jag Kenny Rolf framför mig med mössan sådär överhett. Då börjar jag skratta ^_^)

Alexander - Jag vet att jag har sagt allt detta så många gånger förr, men jag kommer säga det minst trippelt så många gånger till. Det finns INGEN som dig. Du kan aldrig förstå det jag försöker ta mig igenom, endå försöker du med all din kraft att förstå. Du försöker göra allting lättare för mig. Du finns alltid, vad det än är eller var vi än är. Ingen har någonsin ställt upp så mycket för mig, ingen har någonsin velat se mig må bra, så mycket som du vill. Du lyckas varje gång med. Det är det som gör mig så jävla imponerad. Hur du gör det vet jag inte, men du lyckas att få mig må bättre varje gång. Det är en gåva Alex. Jag kan ibland inte förstå vad jag gjorde för att fötjäna något sånt här bra. Jag antar att allt ont jag varit med om till sist gav med sig & ville jämna ut allt med dig. För om jag hade varit tvungen att gå igenom allt det där igen för att få dig, så hade jag gjort det. För jag vet att med dig, klarar jag allt. Jag älskar dig så FRUKTANSVÄRT mycket Alexander. Du är min sol, mina andetag. DU är hela mitt liv <3


Mikael är min bästaste bästis, & alexander är min pojkvän. Ni betyder mest. MEST MEST MEST! <3

Peace
/S

ツ ♥
You're all I ever wanted
You're all I ever needed







Din åsikt
Postat av: Mikael

:*( Du är helt enkelt underbar, I love you!

2007-11-23 @ 02:21:45

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback