So lucky.

Hur kommer det sig att just jag fick en sådan som dig? Hur kunde just jag ha sådan tur att få en kille som alla vill ha? Vad har jag gjort för att förtjäna dig baby? Ibland är det allt jag kan tänka på. Varför valde du just mig? Du hade kunnat få vem som helst! & du valde mig. DU älskar mig. Du gör allt du kan för mig.

Jag uppskattar allt du gör för/med mig. Jag beundrar dig för all kärlek du har att ge. Jag kan ligga & titta på dig i en evighet & bara tänka "han är min." & jag tror att det kommer vara så länge länge länge till. Jag vill kunna titta på när du leker med vårt första barn. Vill kunna se hur mycket kärlek du kan ge dom. Jag kan inte med ord beskriva min längtan efter att en dag få bära ditt, VÅRT första barn i 9 månader. Min längtan efter att få ligga på BB, hålla dig ihanden (förmodligen klämma sönder den...) & sedan se lyckan i dina ögon. Lyckan över att bli pappa. Lyckan över att vi är en familj.

Jag vill att du ska veta att du betyder så sjukt mycket för mig. Förhoppningsvis vet du redan det, men jag kan aldrig säga det för mycket. Jag vill att du ska veta hur mycket jag uppskattar allt med dig. Du gör så fruktansvärt mycket för mig. Du gör mer än en annan människa förväntas göra för en. Du gör allt för att jag ska få det bättre. Du gör allt för att få se mig le eller höra mig skratta. En sån kille önskar jag att alla hade! Alex, du är en kille som har allt! Ibland undrar jag om det är sant. Sant att du är min, sant att du finns överhuvudtaget.

Det känns som en dröm ibland.

Som en dröm jag aldrig vill vakna upp ur. För om detta bara är en dröm så kommer jag ta livet av mig för att sedan få uppleva den igen i himlen. För i himlen får man bestämma allt själv, väl? Jag vill aldrig ALDRIG vakna upp ur denna drömmen. Du är en dröm, en drömprins. Den som alla letar efter men sällan hittar. Du är min själsfrände, som förstår hur jag tänker & vet vad jag behöver.

Du gör inga fel, någonsin. Du har inga brister! Inte som jag har sett nu på 7 månader, & jag tvivlar starkt på att du har några som helst fel. Du är perfekt. Ordet perfekt stavas härmed Alexander Michaloff.

Jag älskar dig, mer än någonting annat!
Om du skulle be mig om VADSOMHELST skulle jag göra det, för din skull.
Jag gör allt för dig, & jag vet att du gör detsamma.
Tack, <3

/S



You are my one & only




Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback