STUPID FUCKER!

Igen. Hur kan jag vara så jävla dum? Det var 8 månader sen! 8 MÅNADER! Hon hade inte dött av att inte få veta det. men nej, jag ska tvunget berätta.

I've ruined everything, again I guess.
='(





Din åsikt
Postat av: Sara

om du hade frågat om inloggnign så hade du kunnat läsa min blogg.

2007-11-22 @ 23:05:48
URL: http://theused.blogg.se
Postat av: Sara

nu i efterhand så tycker jag att det var bra att du berättade det så snabbt. För hade det kommit typ nu, så hade det nästan varit värre. Och om du inte hade sagt något, utan ljugit om det också, och jag fått reda på det senare, så hade jag nog blivit ännu med förbannad & ledsen än vad jag blev då.

Bättre att vi säger direkt om det är något, än att vi går runder och ljuger och undanhåller saker för varandra.

I love you S

<3

2008-12-11 @ 01:06:26
URL: http://saraellstrom.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback