Citat

"det går att stoppa in den, men det gör ont." - Jag, om min hörlure.
"i killed my wife." jonas - and then? "i killed myself" - Mikael på engelskalektionen ^^
"Jag sprutade mig själv i ögat" - Jonna när vi sprayade håret ^^
"Det är en snoppring, sätter man på den så bara schluuuuuuuuuuuuupp <visar med handen>" - Jocke om Stiflers lakrisringar ^^
"haha, han har hotpants!" - Jocke, när vi tittade på film. han hade kallingar :O HAHA!
Jesper på fotolektionen - "han har en känd bild där han lägger ner jesuskorset i kiss..." Maxi -"Det blir kissendomen! " HAHA!
Vi tittade på Romeo & Julia. Johan: "Går han & snackar med sig själv? "Stifler: "Man gjorde så på den tiden" . haha ^_^
"Tänk att gå runt & se ut som att man har knullat hela tiden" - jag om min frisyr när jag & maxi snackade om mitt rufsiga hår ^_^
Medieproduktionslektion. Alla snackar i munnen.."Men förhelvete," "fan då" sen säger Maxi "ALLAS MAMMOR!" & alla blir tysta & skrattar :)
"jag klarar inte att ha en liten, jag måste ha en stor!" - Jag på mattelektionen om miniräknare.
Maxi -"Hur många ska till gustav?" Jocke- "Känner ni också Gustav!" hehe :D

Sen har vi "polisen" som egentligen inte är ett citat.. men det var kul! Konstapel kissekatt ^^ HAHAHHAA!
Allt kul händer Älvan ;)

Din åsikt
Postat av: Jonna

Bara för att Älvan är bäst

2007-11-16 @ 14:45:54

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback