& everyone knows I'm in over my head.

Jaha, nu sitter man i skolan igen. Göra exakt samma sak som på alla andra lektioner. PALLA det. Ajja, sista dagen på en vecka. sen är det lov. Efter det är det bara en vecka till sen 5 veckors APU.

Palla att jag inte har fått någon APU plats än.

Iaf så ska A hem till mig idag. Puss på det :* Ska flytta alla saker imorrn till lägenheten sen ska vi hem till honom. Kanske ska träffa Stormarknad, Jewnah & hennes boy. Hoppas Hoppas! :* Sen är blir A 18 på söndag, & det är sista hemmamatchen.. Jävla pissesäsong har det vatt. FITT säsong rent utsagt. Men vi är tillbaka nästa år. Tack gode gud för att det är över nu.

Ibland får jag sån jävla ångest.

Ja, det får jag. Ångest & panik. Jag vet inte ens varför! men det händer iaf. & jag orkar bara inte mer. Jag vill inte ha den känslan mer! Det blir så mycket. Det är för ofta, allt för ofta. Varför ska det vara så? ÅH! Jag får fan sinne på det! Men jag pallar inte ens klaga på det längre. För det har pågått allt för länge.Så länge. & jag har vant mig. vant mig vid den där jävla känslan av att vara så sjukt rädd om det är mörkt, känslan av hjärtklappning såfort jag känne rmig minsta lilla stressad. Känslan av att alla tittar på mig, av att alla vet exakt vad jag tänker. Känslan av att alla vill mig illa. Fy fan.

Känslan är alltid olidlig.

Känslan av att ingen vill mig väl, att ingen bryr sig. Känslan som aldrig tar slut. Ångesten som gör att jag kan börja gråta precis varfan som helst. HELA TIDEN! Det kvittar om jag är i skolan, på bussen eller hemma. Det kan hända var somhelst. & det är inte kul. Inte alls kul.

Nu vill jag inte skriva mer om det. Blir bara depp av det,.

Nu längtar jag till A.

Peace
/S

image6

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback