& you are,

Fan ta dig! Varför ska du vara så jävla underbar? Dumma dig. Aldrig någonsin att någon har fått mitt hjärta att slå så som du får. Aldrig att någon har gett mig skuldkänslor utan att ens veta om det. För fan, det kvittar vad jag gör. Jag får sånna jävla skuldkänslor om jag gör något jag inte borde göra. Typ, slår dig. FÖRLÅT! :/

Du är hela min jävla värld Alex. Hela fucking världen. Jag vill kunna säga till dig att du är mitt liv, allt jag tänker på & allt jag behöver. Skulle du tro mig då? Jag vill kunna leva med dig tills jag dör. Vill du det? Jag vill att du ska vara pappa till mina barn. Är det okej? Om 40 år vill jag kunna älska dig, & känna att du älskar mig tillbaka lika mycket som nu. Kommer det bli så?

jag hatar att gå runt & inte veta. Fan, you know it. Det värsta med dessa frågorna är att man måste vänta & se. Jag hoppas, hoppashoppashoppas att det blir så. & att du vill det lika mycket som jag. För som jag ser det, så finns det inget som hindrar oss. Vi är störst bäst & vackrast, & we know it!

Jag älskar dig, så otroligt mycket. Jag önskar att du kunde se dig själv genom mina ögon. Sen jämnföra hur du känner för mig. Jag kan slå vad om att, även om du inte hade sagt det, hade märkt att jag älskar dig, mer än vad man borde. Mer än du älskar mig.

I know that.


& jag vet att du älskar mig.
Annars hade du inte stått ut.
Tack <3

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback