&,

Skolan är verkligen ingenting som man kan hoppa över.
Man måste verkligen gå dit. & även om det känns som att man verkligen verkligen inte orkar så måste man ju ta sig upp ur den varma sköna sängen på morgonen.

Ungefär så kändes det för mig imorse.
Jag sov hos denne underbara människa, & jag ville verkligen inte gå upp ur hans varma, otroligt sköna säng. Att han samtidigt låg & höll om mig gjorde ju inte saken så mycket bättre. Så jag låg kvar. Tänkte "äh vafan, jag kan komma lite sent till skolan." Men sen slog det mig att jag kunde verkligen inte bara skita i det. Jag måste klara detta! Så jag låg kvar i 40 minuter, sen var jag tvungen att dra mig själv upp ur sängen. Fy fan vad det inte kändes kul. Ville bara ligga kvar hos honom, & bara känna hur underbar han är.

Men i vilket fall som helst så gick jag upp, gjorde mig iordning & fick nästan ångest när jag skulle lämna honom. Men jag kände mig bättre av att veta att jag kommer hem till honom direkt efter skolan. Åh, det är så otroligt skönt att ha honom. Han ger mig verkligen allt som jag behöver & allt som jag vill ha. I love him! :*

Iaf, så känner jag att skolan går otroligt bra igen. Jag känner att jag VILL till skolan, att jag verkligen trivs! Det är jobbigt iofs, har svårt att sova & är jämt trött. Men jag vet att jag kan klara detta. Fy fan vad mycket jag trivs. Det finns så många underbara människor i klassen. I love it! :*

Så, det var väl egentligen det enda jag ville säga idag.
Bloggen är ny, I know. Men jag har skrivit innan & blir inte speciellt förvånad över några elaka eller snälla kommentarer.
Så, jag hoppas att ni får det kul :D

Peace
/S.

Din åsikt
Postat av: Da man @ bord #1

Naaauw ^^

2007-09-19 @ 12:25:52

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback