Blö

Ojojoj vilken dag. haha! Började med att jag vaknade, drog in i duschen & lite så. Sen skulle jag föna & platta håret. Som vanligt. & när jag tittade mig i spegeln ville jag inte mer. Jag såg helt enkelt förjävlig ut. Jag ser alltid lika dan ut, alltid! Så... Jag grabba tag i saxen, & klippte luggen. Jag har härmed lugg. Vanlig, hel jävla lugg. Jävla fi**a... Varför ? jag & mina impulser.... Bild kommer längre ner.. :/

Sen åka tåg till malmö med Sara. Skulle söka praktikplats till henne.Nej, jag pallade inte skolan idag. Efter det fick vi en impuls (igen,..) att bara ta en jävla buss & ¨åka så långt vi kunde. Vi kom till bunkeflostrand. Helt okej. Gick säkert 7 km, om inte mer.. men det var riktigt trevligt. Spelade in en "vlogg" med. Videoblogg, för er som inte hänger med;) hhahaha Men, jag har inte sladden till mobilen med mig, så vloggen kommer upp imorrn. :(

Sen, hem till Alex, käka pannkakor, sen match. Matchen var väl okej. Lite tråkig, & jag började gråta. men annars okej. Slutade dock 1-1.. Hur fan kan man spela 1-1 i 3 matcher i rad? Seriöst.

nu ska vi lägga oss & dricka te & kolla på south park.

Peace
/S

image309

Före....


image310

Efter.

Din åsikt
Postat av: Sara

jag tycker iaf om din lugg (:

2008-04-10 @ 23:02:12
URL: http://rockslampa.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback