Fotboll & Ostbollar

Ojojoj vilken jävla match! Men gött med vinst igen :) Malmö vann alltså över Halmstad med 3-2. Jävla spännande andra halvlek måste jag säga! Haha :) Men det var kul & titta på. Bjöds på öl & ostbollar där hemma med. & ni kommer aldrig att tro mig, men dom har ju ett halvt kennel där (föder upp hundar & säljer dom vidare, mest chihuahuor) Så kom vi in genom dörren & får se en 3 månader gammal valp. Både jag & pappa blev helt till oss. Sätter oss i varagsrummet, så kommer Eva ut me två valpar som är 6 VECKOR gamla! Herregud så jävla söta! Jag trodde fan nästan att jag skulle dö! Jag har aldrig varit med om dess like. Usch, jag ville sno dom :( Haha. Skitsöta :)

Nu ska jag ringa Alex hade jag tänkt, sen ska jag nog sova. Är så jävla trött. Somnade till lite efter maten innan! haha, oops :P

Men nej. Ni får ha det bra!

Peace
/S

image386


Bilden är googlad. inte deras hund.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback