Fredag

Usch vad jag har varit seg idag. Inte bloggat, inte läst bloggar, inte varit inne på bdb... Jag har bara legat i Alex säng & degat. Vaknade imorse av att jag hade riktigt jävla ont i ryggen. Kan inte begripa varför.. Så gick jag upp, tog en cigg, gjorde mig iordning.. Jag var ju tvungen att sticka till skolan, hade prov. Men, i sista stund struntade jag i det & stannade hemma istället. Orkade inte ha ont i ryggen & sitta vid den dator hela dagen. Nope.. Så somnade jag om litegrann i omgångar sådär. Vaknar, så är Alex fortfarande hemma.

Han stannade alltså också hemma från skolan. Sen gick vi ut & gick en runda i stan, kollade runder litegrann & så. Sen köpte han vars en ice smootie inne på barista, var ju skitfint väder så. Satte oss vid kanalen & mös lite. Sen gick vi in i chokladnbutiken som ligger vid gustav & handale hem lite choklad, sen åkte vi bussen hem. Det var en mysig dag.

Men nu är jag hemma iaf, om än för en stund bara. Ska över torget & gå hem till Lowe, Anjus pojkvän :) Ska träffas där några stycken & ha skoj. Om anju vill svara på mina sms ^_^ haha.

Imorrn ska vi se på fotboll här hemma. Blir på tv:n, har inga pengar att ta mig till sthlm med.. Som Alex ska. Fan ta honom, kommer oroa mig som ett luder typ. >.< Men det blir säkert kul här hemma med. Morbror Richard kommer hit, & några av pappas kompisar som jag vet vilka det är. Blir nog några öl med. :)

Nej, nu ska jag byta om litegrann, sen ska jag gå över till Lowe, som bara bor 100 meter från mig xD sjukt bra :)

FÖRESTEN! Jag var ju på jobbet igår & skulle kolla hur allt går till & sånt. Så nu är jag praktiskt taget anställd. Ska dit på måndag & skriva på papper & sånt, sen börjar jag jobba :D

Ha en bra kväll, jag finns att nå på mobilen om det är akut! :)

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback