Fredag!

Underbara dag. Idag är helt fantastisk! :D Fint väder, är i skolan, ska hem tidigare.. Ja, det mesta är bra idag. Visst är det tråkigt att lämna Alex, men det ska bli lite skönt endå. Har ju inte haft något uppehåll i att träffas på länge nu! Så helgen blir pojkvänsfri. Ska hem till Anju ikväll & prata lite, sen imorrn ska jag & mamma ut & fota naturen! Ska låna hem en systemkamera från skolan, hatar att jag inte har en egen :( Får bli en så snart som möjligt, hösten förhoppningsvis! :D

Jag är på bra humör idag. Eller, relativt iaf. Ska till psykologen senare. Är lite halvt irriterad, har inga cigg kvar.. :/ Dumt! & jag har lite halvont i halsen, men synd att klaga.

Jag kommer höra av mig senare idag.

Ha det bra

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Sara

sv: JAAAA!!!!!! det tycker jag! :D

2008-04-18 @ 12:35:56
URL: http://rockslampa.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback