Fredag

Inte skrivit på några dagar nu. Rätt skönt att ta ledigt från bloggen ibland, även om jag känner att jag får abstinens! haha :P

Iaf, så har jag sovit hos Alex hela veckan, & det var match igår. 2-1 till Malmö, OLA TOIVONEN! :D hehe, men det var trevligt. En annan sak som jag gjorde igår var att äntligen laga min tand. men fy FAN vad ont det gör nu! Satans i helvete. Fattar inte att det ska göra så ont :( Är skitsnörvlig idag med... Jävligt irriterande..

I helgen blir det massa mys med Alex :) WOnderful <3 Längesen vi hade en hel helg tillsammans nu. Ska dock jobba på söndag, men endå. Det ska bli mys :D

Visst ja! jag ska med Sara imorrn & kolla på någon spelning ute i västra hamnen. Kan väl bli kul ^_^

Annars har jag inte mycket mer att säga just nu.

Ha det bra!

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback