lördag

Jaha, det var faktiskt kul igårkväll. Stack över till Lowe, drack lite & hade trevligt. Sen skulle vi hem till Tomas & röka vattenpipa med persika smak. Skitgott! :D Var där ett bra tag, & jag hittade en skitsexig peruk! haha :D Sen drog vi hem till Lowe igen & sjöng lite singstar. Sen stack jag hem, var hemma 20 över 1 typ. Så det blev ju inte en jättelång kväll, men det var trevligt iaf :)

Idag kommer det lite folk hit. Ska kolla på fotbollen. Djurgården-Malmö FF. Den går på 4an för er som är intresserade.  Men iaf, så sitter Alex på bussen upp till sthlm just nu med... :/ Jag vill med.. Men jag hoppas att han kommer få det bra. Han ska ju få träffa sin bror :) Men jag tror att han kommer ta det lugnt med dricka & sånt med.. Eller, jag hoppas det iaf.. Så jag slipper oroa mig! Haha... :$

Nu tänkte jag ta en glass & sätta mig i vardagsrummet. Orkar ju inte sitta vid datorn idag.. :/

Ha det bra!

Peace
/S

image286

Världens sexigaste peruk ;)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback