Morrn

Godmorgon mina söta läsare.

Varit uppe i 40 minuter redan, skönt :) Hade dock riktigt jävla svårt att somna inatt :/ Men det ordnade sig. Det är skitväder idag, riktigt skitväder. Kallt & ruggigt. Blä. Men det är ju fotboll, så skit samma.

Ska snart hoppa in i duschen, måste tvätta håret iaf! Sen fönar jag nog det, & får se om jag plattar det. Känns inte så jävla lönt med tanke på hur fuktigt det är i luften. Sen ska jag sticka till tåget, möta upp Sara där. Sen ska jag hjälpa henne att leta praktikplats ^_^

Sen är det hem till Alex, äta något, göra sig iordning, gå till stadion & sitta där en timme & dricka öl med pappa mfl. Sen in på stadion & hoppas på en vinst. :)

Så, jag ska sova i malmö inatt, hos min babe, så ni kanske inte hör mycket mer av mig idag.

men om inte annat får ni ha det superbra!

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: linnea

ha en bra dag! (:

2008-04-10 @ 09:54:15
URL: http://linneastyle.blogg.se
Postat av: Nea.

Vilken fin blogg du har. Gillar bakrgunden skarpt. :)

2008-04-10 @ 09:56:27
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Jonas

Lät som en bra dag:) ha en bra dag!

2008-04-10 @ 10:04:17
URL: http://Jonaskjallstrom.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback