Natti

Jaha, så blev det dags att gå & lägga sig. Känner mig inte överdrivet trött dock, men det kommer nog gå bra endå. Känner ingen direkt ångest över att behöva sova ensam heller, det känns skönt.

Har lyckats duscha, föna håret, äta popcorn, druckit cola, kollat på "Sverige pussas & kramas", läst bloggar, fixat nya teman till min mobil. Ja, lite smått & gott. :)

Jag har tänkt på en sak. Har ni tänkt på att jag inte klagar riktigt lika mycket längre? Att jag verkar gladare & positivare?.. Haha, tänka sig! Jag har faktiskt gått & blivit lite halvglad. Känner mig alltid (nästan..) på bra humör, känner att jag har något att leva för, vill inte ligge helt ensam längre som jag ofta ville förr. Jag vill göra något typ hela tiden. Känner mig ofta sprallig & känne rmig helt enkelt som mig själv igen. Det är så jävla gött! Även om jag har stunder när jag mår riktigt jävla dåligt så är dom verkligen inte många, & inte lika länge. Visserligen har jag umgåtts ovanligt mycket med Alex den senaste tiden, men det är inte bara han det beror på. Beror delvis på att jag börjat gå till skolan någorlunda okej igen, att jag fått ett jobb (!), att jag kan sova. Jag känner mig inte lika tillbakahållen. Känner mig inte trampad på eller utnyttjad längre. Det känns skönt, att kunna göra lite som man själv vill, när man känner för det. Jag känner t.om att jag börjar tycka om skolan mer & mer. Inte för att jag säger att jag älskar den, men jag tycker endå om det. Känner mig inte lika nedstämd & stressad hela tiden.

Just nu känns det mesta skönt. Helt enkelt. & snart firar jag & Alex 1 år! Det börjar bli vår, sommaren är på ingång med all dess ledighet, semester i bulgarien, mycket sol & mycket dricka, mycket god mat & mycket sex. Man har ju att se fram emot om man säger så :) Sen ska ju alex komma med en övveraskning på vår 1 års dag.... NYFIKEN!...

Nej, nu får jag nog ta & lägga mig. Lägger upp några bilder från min & Alex mysiga lilla stund uppe på lidl taket.

Btw, om ni har en mobil som ni tycker är tråkig & vill förnya den med lite nya ringsignaler, teman eller bilder, så kan ni alltid gå in på denna sidan som heter zedge.net. Skitkul! Det ä rhelt gratis att ladda ner deras tjänster om ni är medlem, vilket också är gratis. Så nu har jag ett JÄTTESÖTT tema :D

Peace
/S

image276 image277
image278 image279

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback