Onsdag

Nehe, ingen skola för mig idag nej. Jag vaknade av min klocka men somnade uppenbarligen om. Alex stak till skolan & jag vet inte alls vad som hände, för jag vaknade 10, då han börjar idag. Så idag blir jag hemma. "sjuk". Orkar inte ta mig till skolan idag, orkar helt enkelt inte.

Nu hoppas jag mest på att Alex kommer ihåg att han ska med mig till jobbintervjun idag, så att jag hittar dit. Det kan behövas. Sen i kväll ska jag åka hem... Lite tråkigt :( Vi träffas säkert snart igen, hoppas jag..Men med tanke på att han ska till stockholm på lördag med.. Orka att vi inte kommer träffas alls i helgn :(

Nej, nu ska jag väl försöka göra något vettigt.. hur nu det ska gå till >.< funderar på om jag ska dra till Alex skola när han har lunch.. Bara för att ha något att göra då. Men får se.. Om han har lust att svara på mina sms någon gång ...

Nej. ni får ha det bra

Peace
/S

(jag är fortfarande sur, om inte det märks i min blogg...)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback