Skolan

Usch, klockan är bara 5 i 12, & jag är skit trött! Vill verkligen bara hem & sova, men måste ju försöka.. Snackade med min mentor innan om att jag inte har varit i skolan som vanligt & lite så. Han sa att han förstod & att det är bra att jag berättar för honom. Så det är rätt skönt iaf. Känns dock inte så kul att vara här. Jonna har pratat med mig, eller.. Skickat sms :P Men vi har iaf löst det.. Det.. Låter som om vi bråkat, vilket vi INTE har. Men det känns bara som att ingen annan bryr sig. Theo verkade tycka att det var kul att jag var i skolan med. & jocke.. Annars är det inte många som hälsat.. Inte ens min "bästis"...

Iaf, så ska vi snart ha foto.. Hoppas på att få fotona från västra hamnen! om inte annat ska jag fan hitta något som jag kan ta foto på, sen ska jag låna hem kamera i helgen, det har jag bestämt! Ska endå vara hemma då, så kan gå ut med mamma.. Kunde jag inte kom jag på.. Mamma ska ju jobba :( Men kan kanske sno med mig Anju eller något. Annars får jag ju gå själv. Hoppas på fint väder bara.

& bara för ovanligheternas skull så ska jag lägga upp bilder på lite saker jag vill ha från forever21.com .Ja, jag fick förslaget från Kenza, men jag visste faktiskt om att den fanns innan dess ^_^ haha! Som sagt, jag vill ha.. Men kommer inte klicka hem det som Kenza säger, sånt har inte lilla jag råd med.. .:/

Peace
/S



Klicka på bilderna för att se större format.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback