Torsdag

Torsdag idag. Riktigt jävla skönt väder. Satt precis ute med Andreas, Sandra & Adrian i solan & bara snackade. Det var mysigt, solen sken & man riktigt kände hur den värmde. Satt ju fan i bara linne! :) Idag ska jag & Theo hålla i idrotten. Egentligen skulle det vara jag & Camilla, men hon är sjuk idag.. Så theo erbjöd sig att hjälpa mig, snällis där :)

Har inte mycket mer att berätta just nu.. Känner mig lite halv deppig, inte deppig direkt.. För jag mår bra idag. Men jag känner mig tankspridd.. :/

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Fredrika

Fin sida, kan du fixa min? : )
En hade fixat den men lurade mig.!

2008-04-03 @ 21:52:37
URL: http://reasontocryy.blogg.se
Postat av: Anonym Alkoholist

Ja eller hur ! :O ibland kan man faktiskt lita på dig, 110% säker på att komma, jesper whinar på oss nu för att vi inte kan dina delar !!!!

2008-04-04 @ 12:42:49
URL: http://metalisten.tribalwars.se
Postat av: Anjuuu

låter hur mysigt som helst ju :D skönt att du ändå mår lite bra också snäckan

2008-04-04 @ 14:43:50

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback