Usch

Usch, inte alls orkat uppdatera idag. Vaknade runt 11 men somnade om & vaknade typ kvart i 2... Sitte rjust nu & kollar på Milan - Reggina.. Milan leder med 4-1, gött!!! Kaká har gjort 3 mål, två på straff (!) & PIPPO gjorde nyss ett! :D:D:D:D I love pippo :* haha, fan vilken milan nörd jag har blivit sen jag blev tillsammans med Alex :P

Jag har inte gjort så mycket idag, hjälpt pappa med tvätten, lekt lite med katterna (arne är sjuk i huvet när han leker! haha!!!) Funderar på om jag ska städa rummet lite & sen ta ett bad, mys!!!

Eller så gör jag så att jag går ut en runda snart, bara liten snabbis runt byn lite så. Kanske kan få med mig Anju? :P

Annars händer inget kul idag, det är söndag & då ska man ta det extra lugnt! Så det tänker denna tösen göra idag :)

Peace
/S

image369

Foto & Redigering: © Stéphanie Lindhe


Din åsikt
Postat av: Karin

hehe TACK:) jättefin bild

2008-04-20 @ 17:04:59
URL: http://karinolofsson.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback