Wiie

Varit ute med mamma & gått en runda nu. Var ute en timme bara, blev inte så många foton heller. Men det blev några st. Lägger upp här under, oredigerade. Ska snart ut me Anju & Ellinor. Måste ju passa på i det fina vädret :D

Igår förresten, så var det någon som adda mig på msn, någon Andre. Tydligen känner jag honom. Har ett jävla svagt minne av det alltså, men kan inte få ihop allt! Det han har sagt om hur vi känner varandra mm verkar stämma, för jag får svaga minnesbilder av det, men kan fan inte placera dom! Skit störigt som fan! :(

Nej, nu ska jag gå ut med frugan & Pelle.

peace
/S

image353

image354

Som sagt, oredigerade


image355

& Självklart en ego bild ^_^

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback