WOHOOO!

Yes, nu kan man blogga som vanligt igen, skönt. Har saknat det riktigt mycket.

Iaf, i lördags var vi på blå lördag. Det är när man får träffa alla spelare i mff, får autografer & får prata med dom. Det var jag, Kevin, Alex & Palm som var där. Eller ja, många fler, ofc, men det var iaf vi som "umgicks". Sen blev det söndag, &  jag var hos Alex. Han jobbade på kvällen så jag satte mig i köket i 2 timmar & pratade med hans mamma & pappa. Det var trevligt. Fick höra massa roliga historier från när Alex var liten, skitkul :D haha! Sen igår var det ju match. Usch vad jag var nervös hela dagen! Rökte som en jävla skorsten. Haha! Sen kom det ju, mötte pappa & richard utanför stadion, tog några öl. Sen gick vi in. NI FATTAR INTE KÄNSLAN! Fan vad underbart det var. Det blev visserligen bara 1-1, men jag var nöjd med matchen i sin helhet. Förutom dom fösta 20 minuterna. Annars var det kul att se på. Sen var det hem till Alex & sova.

Idag är det skola igen, sen ska jag till Alex skola & vänta på att han slutar. Sen drar vi hem till honom en snabbis, efter det drar vi bort till polihuset så att jag kan skaffa pass :D Haha, jag som ser förjävlig ut idag >.< men jaja, det får helt enkelt vara så. Lovar att ta foto på det när jag fått det så ni kan se hur förjävlig jag ser ut xD haha

Jag kommer nog blogga  mycket idag. Har ju inte fått blogga på länge! Haha :)

Ha det bra sålänge :)

peace
/S

Din åsikt
Postat av: Anjuuu

jag håller verkligen med dig. gillade att se på matchen som fan. Den var bra, men dock också missnöjd med dom första 20 minutrarna. Men dom spelar ju iaf som ett lag igen :D

2008-04-04 @ 14:47:03

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback