Löss & bilder.

Jag har löss. & inte fan är dom små heller! Så nu sitter jag här med en rinnig jävla olja som ska sitta i över natten. Jag hoppas jag blir lusfri en gång för alla denna gången! Får ha handduk i håret när jag sover. Rinner ju som fasiken! Värre än vatten >.<
(bild från google)

Sen skulle jag egentligen skriva av mig lite, men jag vet inte om vad. Börjar skolan imorgon. Sen är det bara 2 dagar kvar av festivalen :/ Nu har jag snart varit förlovad i ett dygn! Haha. Jag bara babblar, jag vet. Jag är trött som en get idag. Var med min lillebror när han började gymnasiet idag! Så var uppe redan halv 8 >.< Sen har jag hunnit träffa Anju en stund.

Jag är lycklig. Just nu är jag så jävla lycklig! Jag känner liksom att ingenting kan bli sämre eller bättre. För jag har det så jävla bra! Min underbara pojkvän (fästman!), underbara fantastiska vänner. En familj som bryr sig (även om dom är riktigt jobbiga just nu...) & jag känner att skolan kommer gå som på räls! Hoppas jag iaf.

Här kommer lite bilder från helgen. Först ego bilder, sen lite bilder från när vi var ute med Pålle, Holmis, Jessica, Lina, Micki & Anna. Sen kommer kvällen med Thylle, Stoffe, Alle & Fredde. Alex var såklart med!




Jag tycker att mitt hår börjar växa till sig bra nu! :D


Mitt hår var naaaajs denna kvällen!


Holmis @ Pålle


Micki & Anna @ Pålle


Lina & Jessica @ Pålle (jessica är pålles norrlänning till flickvän!)


Min baby @ Pålle
'

Jag, Micki & Anna i hissen


Slut på bild text nu, tar för lång tid.


Eller jo,... ÄLSKAR DENNA BILDEN! Kolla alex min. KOLLA SEN PÅLLE & HOLMIS DÅ?! hahahaha :D


I måndags träffade vi Thylle & några till från k-stad. Trevligt värre! Detta är thylle


Stoffe & Fredde.


Alle.

Fler bilder från utekvällarna kommer. Nu kommer det bilder på mig & Alex, INNAN vi var förlovade (A)


Pilla näääääsan


<pussas med ögonen öppna för att reta stephanie>

Godnatt.

Din åsikt
Postat av: Jonna

Hon Anna är sjuktligt lik roberts systerdotter :O

2008-08-21 @ 10:18:14
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/
Postat av: Micki

Vi hade jävligt roligt hela den utekvällen. Grattis till förlovningen=)

2008-12-19 @ 22:36:57

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback