Projekt

Projektarbete.
Smaka på det en stund..

Projektarbete. Jag & Tobbe. Vi ska vara bara vi i gruppen. Vi ska göra en fotoutställning. Han fotar i Spanien i två månader, & jag fotar hemma i sverige. Fotoutställning. Det låter som att det kan bli bra. Jag hoppas att det kan bli bra.

Två världar.

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: XON

God morgon

besök gärna min blogg :)

Jag gör headers, smycken mm.

Jag hjälper även till med teknisk hjälp på datorer mm :D

2008-08-26 @ 11:08:32
URL: http://xon.blogg.se/
Postat av: mamma

Kommer du hem idag?

2008-08-26 @ 11:40:14
Postat av: mamma

Vad bra =)

Kul att träffa dig ;)

Jag ska nog till Burlöv centrum med Kevin i eftermiddag så jag kanske inte är hemma då men pappa är =)

Kram

2008-08-27 @ 09:45:34
Postat av: mamma

Jag ska kolla upp det där med extra pengar... Men de 400 kan du få i alla fall =)

2008-08-27 @ 10:17:58

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback