Armageddon

Fast jag har sett den så många gånger är jag lika nervös varje gång. Den är på tv just nu & det är sista reklampausen nu. Efter reklamen kommer jag förmodligen ligga i kevins säng & böla i en halvtimme innan filmen är slut. haha :O Har ni sett armageddon? Vad tycker ni om den & börjar ni gråta av den?


Bild från google


Vackra Liv taylor är också med i filmen :)

Din åsikt
Postat av: Madeleine

Ville bara säga att jag är väldigt imponerad av hur mycket tid du lägger ner på din blogg :)

2008-12-25 @ 12:44:09

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback