En fundering

Jag satt på balkongen i 10 min & tänkte lite. Tog en cigg & en stor kopp te. Tänkte litegrann på hur det kommer att bli. Vissa saker här hemma har fixat sig nu. Men inte allt. Var ska katterna vara? Bara en sådan sak. Men sånt ska vi inte tänka på nu.

Jag hittade en översöt tomtemössa i en påse, visade sig att det var pappas (lite gay ^_^) Så jag egoposade lite i den :)







Jag tyckte iaf att den var söt :) (& att jag också är söt!) Jag är lätt på att vara tomte i år om jag får ha den! :)

Din åsikt
Postat av: Jonna

En söt Stephietomte :D

2008-12-17 @ 00:32:22
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback