Fy

Vad tråkigt det är! Ingenting alls att göra. om 2 timmr börjar allt. Först ska mamma läsa julsagan ;) Sen blir det kalle, sen mat & sen julkappar. Sen är det slut igen. Typ. :P Ska nog lägga mig & vila lite. Jag har iaf fixat mig iordning sp jag ser fin ut på alla foton sen :P haha

Din åsikt
Postat av: Ferhat

God jul på dig :D



Hoppas du får en trevlig julafton idag =)

2008-12-24 @ 12:48:09
URL: http://ferhat.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback