Hehe

När man är klar med den ena så går man in på hotmail för att lägga dess mejl i mappen "Klar". Sen kollar jag i mappen "Design/illustrationer" & vad får jag se då? Jo, detta

Hehe. Misstolka inte mig, jag tycker att det är skitkul att så många vill ha både design & illustration! Men just nu när jag är så trött & känner att jag har mycket att ta itu med så känns detta jättemycket! haha :) Men, ni som vet att ni väntar, ni kommer att få er design/illustration. Var så säkra! Från & med nu kommer jag ta er i ordning, tror inte jag har lyckats göra det hittills. Haha. Ni vet, när man har ett "arbete" så väljer man den bilden eller den designen som känns mest lockande för tillfället. Men nu ska jag göra det i tur & ordning! :)

Din åsikt
Postat av: sandra

oj vad du kämpar på för alla :)

2008-12-22 @ 00:01:09
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/
Postat av: sandra

jag skulle lätt kunna betala lite om vi umgicks liksom½ Men jag e inte mycket för det där "köpa designer/illustrationer och föra över pengar osv" verkar så kompliserat.. men många skulle nog betala:)

2008-12-22 @ 00:05:33
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh den blev helt underbar, PERFEKT :D skickar du den? :) Puss. och tusen tusen tusen Tack :)

2008-12-22 @ 00:10:43
URL: http://staig.devote.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback