Hihihi

Jag har varit en riktig liten fuling & kollat runder på H&M med :) Här är lite blandat som ni kan handla till mig i julklapp (A) Tänk på att jag har m/38 i storlekar. :)


19:50 för denna skönheten! Hade köpt den själv om inte det var så att man måste handla för minst 190 kr över nätet >.<


39:50 för en mössa :)


Översöt bh för 79:50. Dock finns den inte i min storlek :(


Snygga strumpebyxor för 79:50.


Ännu en söt bh som inte finns i min storlek, 98 kr.


129 kr för 3 par söta trosor med musse & mimmi :)


129 kr också för denna fina polotröja :)


& även denna uuuuuuuuuursöta pyjamasen kostar 129 kr.


Sedan en söt blu, vet egentligen inte om jag gillar den eller inte. Men 129 kr.


skitövermycketjävligtsöt tee för 149 kr


149 kr även för denna.


En snygg korsett för 198 kr. Mest för att den är snygg. skulle nog aldrig använda den. hehe


Ett par snygga stövletter för 198 kr.


koftan med stort K. går loss på 298 kr.


Dyraste plagget då, en klänning jag hade kunnat tänka mig på nyår. 349 kr.


Ska nog fråga mamma om hon har lust att shoppa lite av detta till mig i julklapp.. haha :D

Följ min blogg med bloglovin

Din åsikt
Postat av: Kajsa

Bambi tröjan va jätte söt!! :D

2008-12-10 @ 19:56:06
URL: http://norrlandskusinerna.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tröjan längst upp var ju rätt så bra pris.. 19,50 :)

2008-12-10 @ 20:06:04
URL: http://isabellees.blogspot.com
Postat av: Liisa

Fina grejor ;)

2008-12-10 @ 20:22:48
URL: http://theliisa.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback