hmm..

Jag tycker det känns lite dumt att ingen kommenterat mitt låsta inlägg.. Bara så jag vet att ni har läst det, kanske ger mig en uppmuntrande kommentar? Jag vet att det låter själviskt, men jag behöver det just nu.. Känns ändå dumt att INGEN av er har kommenterat...

Din åsikt
Postat av: Angelique

svar: Hm dom borde komma upp, såvida hon vill att dom ska visas såklart :) Men en eller två bilder kommer nog absolut upp! :)

2008-12-11 @ 23:03:22
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag kommenterade inte det, för jag vet inte vad jag ska säga för att göra det bättre :/

Du vet att jag hade gjort det bättre för er alla om jag hade kunnat. Men jag känner mig hjälplös när sånt här händer, för det finns inget jag kan göra. Men du vet att jag finns här föralltid om du vill prata med mig babe. <3

2008-12-12 @ 07:53:14
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback