Linserna

Jag har ju helt glömt bort att berätta vilka linser jag valde. Jag valde de blå, men nu i efterhand ångrar jag mig riktigt mycket, då jag alltid velat ha bruna ögon.. men. jag försökte se litegrann i ps ungefär hur det skulle se ut (observera att detta är snabbt gjort)


Första bilden är mina egna, alltså originalbild. Den andra ungefär hur jag kommer se ut i de linserna jag beställde. Lite coolt ändå :) (fast, de kommer inte bli så ljusa, eftersom det mest är lite glittrande effekt dessa linser ger, förändrar inte färgen på ögonen)

Ungefär såhär.

Din åsikt
Postat av: Linnea

Har du fått mail av dom om vad som kommer gälla? De skickar inte ut linserna utan man kommer få en kampanjkod istället att använda på deras hemsida!

Hoppas du har en bra fredag, din bloggdesign var fin :)

2008-12-19 @ 22:02:17
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: www.jagarintesomdu.blogg.se

Hej igen :) Har du tid för min illustration nu? (A)



2008-12-19 @ 22:07:38
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Postat av: fridah

hej, jag har en blogg som ja skulle vilja en ny design på. gärna något med brunt och någon häfitg färg, kanske något som den ser ut fast lite mer WOW stilen :)

2008-12-19 @ 22:09:31
URL: http://fridah89.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback