Måndag, ny dag nya tag?

Nej, inte riktigt kanske.. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig. Jag har jättesvårt att sova, känner mig gråtfärdig precis hela tiden, har huvudvärk till förbannelse (haft huvudvärk konstant i över en vecka nu!) & jag är förkyld. Nej, jag mår inte så bra med andra ord, men det har kanske de flesta förstått.

Jag vill sova hela tiden, men ändå inte. Känner mig jämt rastlös & ska hela tiden ha något att göra. Har jag inte det så röker jag ihjäl mig, typ. Jag har ingen ro i kroppen till att sitta vid datorn & skriva,illustrera, göra designer eller what so ever.

Förlåt till alla som jag gör besvikna, men jag vet själv inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Din åsikt
Postat av: Rebecca

Hejdu:) gillar verkligen din blogg! Synd bara att du mår som Du mår. :( läste att du vill sitta och bland annat göra designer? Hör av dig om du vill göra en:) kram Rebecca:)

2008-12-15 @ 17:14:53

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback