Min Julklapp

Som de flesta säkert redan gissat så är julklappen till Alex. Det är en lite fotobok, som man vecklar ut som ett dragspel ungefär. Jag har skrivit ut 14 olika foton på honom & mig, & satt ihop det i en pärm. Han kommer även få en liten text, den kommer längre ner. Ibland kan jag faktiskt vara söt. :)



(skitdåliga bilder tagna med mobilen, lovar att ta bättre en annan dag!)

Det är knappt jag vågar skriva brevet, haha. Rädd för att bli klassad som "töntig". Det är jag redan..

Alexander Michaloff
Du har gjort mig till den människa jag är idag. Tack vare dig kan jag saga att jag är stolt över mig själv.
Du ger mig styrka & ork till att gå vidare, till att kämpa.
Du har hjälpt mig igenom så otroligt mycket mer än du själv tror.
Jag kan känna mig riktigt lycklig när jag tänker på saker vi har gjort.
Telefonkiosken, ettårsdagen, Bulgarien, när du åkte upp till Höör & överraskade mig.
Du är utan tvekan det bästa som hänt mig. Jag vet inte var jag hade varit utan din hjälp.
Jag lovar att vara din & älska dig i resten av mina levande dagar.
Du ska vara far till mina barn & du ska vara min första & enda man.
Du gör mig till en människa, du gör mig lycklig.
Jag älskar dig.

Din för alltid, Stéphanie

Där var det ja.. haha. Nu ska jag ge julklappen till honom, önska mig lycka till! :)


UPDATE:  Han tyckte jätte jättemycket om det :)

Din åsikt
Postat av: Jonna

Aww babe, den var jättefin, och du är verkligen duktig. Jag hade gråtit om jag hade fått något sånt :D

Tur att han blev glad, annars hade jag blivit sur på honom ^^

2008-12-17 @ 22:53:08
URL: http://mylifeinlove.blogg.se/
Postat av: Verran

Vad gulligt =)

2008-12-20 @ 14:02:23
URL: http://verraan85.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback