Tisdag

& jag tror fortfarande att min mensvärk vill döda mig. Jag har suttit & klippt & klistrat i nästan två timmar, det är kul & avslappnande att pyssla. Iaf så ska det bli en julklapp. Alex tycker att jag ska komma tillbaka till honom, & jag tänker på det.. Vet inte om jag orkar ta mig ner till malmö när jag är i höör. Haha. Nu står det vatten på spisen som så småningom ska bli nudlar. Ha det bra!



Hihi, jag vet att ni är nyfikna! men ni får inte se fler bilder förrän personen i fråga har fått det.


& en ego bild :)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback