Har man tråkigt så..

LISTA
01. fullständigt namn? - Stephanie Anna Gabriella Lindhe
02. exakt ålder? - 19 år,9 månader & 8 dagar.
03. vart bor du? - Mitt i Höör eller på Nydala.
04. bor tillsammans med? - Mamma, Pappa, Kevin & jesper/Saimy, Håkan & Alexander
05. husdjur? - 2 katter
06. färg på ditt hus? - Aldrig tänkt på (lägenhet.)
07. när är du född? - 890308
08. klass? - Bytingen
09. vilket år tar du studenten? - 2009
10. något jobb? - Nej.
11. när gick du upp i morse? Ungefär samma tid som Alex, lite innan 8.
12. när ska du sova? - Snart..
13. duschat idag? - Nej, skulle. Men pratade för länge med lillebror >.<
14. kramat någon idag? - mhmm!
15. pussat någon idag? - Min baby! :)
16. vad har du ätit idag? - Nudlar, hemmagjord pizza & två nattmackor.
17. dagens klädsel? - Svarta jeans, tunika.
18. dagens smink? - Foundation, puder, ögonskugga & mascara.
19. dagens sötnos? - Min lillebror.
20. dagens roligaste? - Bra fråga...

SOCIALT,
21. har du många vänner? - Inte många, men de bästa!
22. hur många har du kysst? - <tyst>
23. vem kramade du senast? - Mamma
24. hur många har du haft sex med? - <tyst>
25. hur många har varit otrogna med dig? - 1.
27. har du pojk-/flickvän? - Oh yeah!
28. vem pratade du med i telefon senast? - Sara
29. vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jocke: Jodå snart klar med alla. Mendu vet attjag gör mina för hand va?

FAVORIT,
31. film? - Walk the line
32. låt? - Men åh! Just nu, Carola - Himlen i min famn
33. mat? - Makaronstuvning.
34. dryck? - Cola.
35. färg? - Rosa :D
37. stad? - Lund/Malmö
38. land? - BULGARIEN!
39. ämne i skolan? - Foto
40. strul? - Huh?

SENASTE,
41. personen du tänkte på? - Jocke
42. personen du kysste? - ALEX! :D
43. gången du spydde? - Hahaha, det minns jag faktiskt inte :D
44. gången du grät? - Fredags tror jag.
45. pizzan du åt? - Idag! :)
46. gången du var i Göteborg? - Snart 2 år sen ^_^
47. gången du var i Stockholm? - samma, snart 2 år sen.
48. gången du var full? - När vi var ute med Pålle förrförra fredagen.
49. gången du var hög? - Won't tell ;)
50. personen som såg dig gråta? - Alex.

ANTINGEN ELLER,
51. svart eller vitt? - Svart
52. hund eller katt? - Katt
53. ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma & mysa.
54. tvspel eller datorspel? - Tv-spel
55. singel eller upptagen? - Upptagen.
56. hångla eller ha sex? - Hångla. Fast, äh. Båda.
57. lunarstorm eller helgon eller playahead? - Inget av det
58. ragga eller bli uppraggad? - Ragga! :D
59. big Brother eller paradise hotel? - Big brother ^^.
60. har du svart hår eller blondt? - none.
61. har du blåa ögon eller bruna ögon? - Blåa.
62. choklad eller lakrits? - Nu för tiden lakrits..
63. göteborg eller stockholm? - Göteborg.
64. högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt.
65. coca cola eller fanta? - Coca cola
66. pizza eller kebab? - Pizza.
67. randigt eller prickigt? - Randigt
68. älska eller älskas? - Det ena behöver det andra för att bli komplett.
69. leva eller dö? Leva.

ANTAL,
70. personer du älskar? - runt 10.
71. personer du hatar? - bara äcklena.
72. pojk-/flickvänner du haft? 3 seriösa.
73. personer du hånglat med inom en 24h-period? - 2-3 kanske.
74. glassar du ätit på en dag? - 3-4 st kanske.
75. festivaler du varit på/ska på detta året? - 2 om malmöfestivalen & ESF räknas
76. gånger du haft minnesluckor? - Ingen.
77. gånger du varit hög? - <tyst>
78. personer du saknar just nu? - Egentligen ingen. Skulle vara Alex en smula.
79. gånger ditt hjärta brustit? några gånger. Av olika anledningar-.

VEM,
80. vill du kyssa nu? - Alexander! <3
81. ska du träffa imorgon? - ALEX!
82. sjöng du senast för? Mig själv, katterna kanske?
83. hade du senast msn.konversation med? - Jonna
84. spelade du senast tvspel / dataspel med? - Alex, vi spelade ett läskigt spel :(
85. vill du ta med dig på en romantisk resa nu? - ALEX ALEX ALEX! -klappa händerna-
86. vill du kasta en sten i huvudet på? - mig själv.
87. förtjänar att dö? - Ingen.
88. är söt? - Mina småbröder
89. vill du sova jämte inatt? - Alex

VAD,
90. gör dig glad? - Alex & cigg
91. gör dig ledsen? - Nästan vad som helst, beror på vilken dag & tillfälle.
92. vill du helst göra nu? - Sova
93. önskar du att du slapp göra? - betala min räkning denna månaden :(
94. vill du ha nu? - PENGAR! & en värktablett mot mensvärken.
95. önskar du dig i födelsedagspresent? - notin
96. längtar du till? - Julafton
97. tycker du om dina betyg? - <skäms>
98. ångrar du i ditt liv? - Egentligen inget.
99. är det bästa som hänt dig? - Alexander. <3
100. hur mycket är klockan? - 03.14

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback