Du är bäst, helt enkelt bäst.

Alexander Michaloff.
Om jag med ord kunde förklara för dig exakt vad jag känner inuti mig när jag tänker på dig, hade jag inte tvekat en sekund för att berätta. Men det finns inga ord som kan förklara känslorna jag har för dig, inga ord kan förklara det starka band som finns mellan oss. Det finns ingen, verkligen ingen som förstår mig på ett sätt som du gör, ingen som kan ge mig den styrkan du ger mig. Det finns ingen som du, som ger mig trygghet & som jag litar på så mycket. Aldrig någonsin trodde jag att jag skulle få uppleva riktig kärlek! Jag trodde heller aldrig att jag skulle få må så pass bra som jag faktiskt gör idag, tack vara dig! Alex, det är du som ger mig styrka. Det är du som får mig att vilja fortsätta kämpa mot alla hemska tankar, alla hemska minnen. Du anar inte hur mycket du hjälper mig när vi ligger i sängen & jag får gråta på din axel. Utan att du säger något, för det behövs inte i det läget. Det viktiga är att du är där. Du vet precis vad jag tänker på, eller vad jag känner. Du vet alltid. Du blir inte arg om jag blir ledsen, inte arg om jag råkar vara på dåligt humör. Du är helt enkelt bäst på alla jävla sätt som finns!

Ibland undrar jag hur mitt liv hade sett ut utan dig. Jag hade aldrig orkat byta skola & gå i skolan över huvud taget. Jag hade inte umgåtts med vänner. Allt hade bara varit riktigt jävla nere i botten. Jag hade verkligen varit på det understa trappsteget. Fortfarande. För med din hjälp orkade jag byta skola, med din hjälp har jag skaffat nya vänner. Med din hjälp & mina nya vänner, orkar jag gå i skolan. Bara att gå i skolan är liksom, wow för mig. Du, hjälper mig så otroligt mycket Alexander! Inte en dag går utan att jag tänker på dig, oss. & inte en dag går utan att jag är riktigt jävla tacksam över att jag har dig. Varje dag med dig är guld värd. Även om jag inte träffar dig. För du finns hos mig hela tiden. Jag vet att du bara är ett sms/telefonsamtal iväg.

Du är utan att tveka det bästa som hänt mig, som kunde hända mig! Det finns inga ord alls som kan förklara hur jävla tacksam jag är som har hittat en pojkvän som sätter mig först, som alltid hjälper, närsomhelst. För jag vet, att det är svårt för dig med. Att höra på alla ord jag säger, höra hur jag mår.. Jag vet att det gör ont i dig när jag berättar om det. Men du står ut, för min skull. Jag står dig förevigt i skuld, baby.

Utan dig, hade jag inte funnits. Jag hade varit en skugga för världen. Ingen skulle ens veta att jag levde. Jag skulle vara ingen. Tack för att du räddade mig när jag som mest behövde det. Tack för att du stannat kvar i över 9 månader, utan att säga ett ord om att jag är jobbig, utan att tröttna.

Jag älskar dig, Alexander Michaloff <3

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback