Helgen

Jaha, så ska jag väl berätta vad som hänt dom senaste dagarna. Var ju hos min psykiatriker i torsdags, fick utskrivet en ny medicin, Fluoxetin. Får hoppas att jag mår bättre av den. Än så länge känns det bra. Känner mig inte hungrig/sugen på något hela tiden, & jag vaknar innan 12. JIPPI! :D

Fredag & lördag var lugna, sov hemma hos Alex i helgen så :) Visserligen var jag tråkig igår, somnade hela tiden :( Antar att det har att göra med att jag fortfarande har den andra medicinen i kroppen. Min psykiatriker sa att det kunde ta några dagar innan jag kom in i rätt rutiner igen. Sorry baby.... :(

Idag vaknade jag, åt frukost & stack till Trelleborg. Första gången på länge jag inte försover mig :D det är great :) Men när jag kom dit så var miki sjuk, & micksladden klödda.. Så ingen sång inte :( Sen fick jag springa till tåget.. Bussen var inne 25, mit tåg går 28.. från vagnläge c dessutom.. Spår 3, nästan s¨å långt ifrån bussen man kan komma. johoo, spring stäff, spring! haha. men jag hann iaf :)

Kvällen har mest varit lugn. Kevin, min lillebror, har börjat trotsa mamma. Han har varit iväg hela helgen & lanat hemma hos en kompis, där han även fått en ny flickvän... Så han har den bärbara datorn där, & nu vill han sova där. Vilket han inte får inatt, eftersom han har datorn, & inte får ta med sig den till skolan. Men det skiter han totalt i. Så nu är han där. Utan att han får. Skitunge! Han skulle bara se hur mamma mår allstå.. inget kul alls.

Men nu tänkte jag lägga mig & kolla på High School Musical 2.. Råkade ladda ner den innan ^_^ haha jag vet att jag borde se 1an först, men den vill ju aldrig bli klar :(

Lovar att vara mer aktiv här under veckan, förlåt.. men veckan har inte vatt den bästa...

Natti natti :*

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Jonna

HAHAHA hur "råkar" man ladda ner en film? :S:S:S

Haha puss baby

2008-02-03 @ 23:24:22
URL: http://mmgaah.blogspot.com

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback