Kväll.

Jaha. så blev det kväll. Jag kom på att jag inte skrivit hur varken dagen eller gårdagen var.
SÅ jag börjar med gårdagen.

Stack hem vid lunch. Eller ja, stack hem till Alex. Han hade inte slutat än så satt & snackade med hans mamma. :) det var trevligt, & imorrn beställer hon biljetterna till bulgarien :D WIIIIIIIE! :D:D:D:d sen kom alex hem, mys mys mys! Fy fan vad jag älskar honom! Sen att vi hade det skönaste sexet på länge, det bryr vi oss inte så mycket om (a) haha :) eller okej, inte länge men.. ja, det var skönt. Jag behövde det iaf. & det gjorde nog han med xD HAHA nej förlåt att jag skriver såhär :P Sen blev det ju såklart, att jag somnade. Men jag sov nog bara en halvtimme eller så, det var ju inte så farligt. Sen blev det fotboll, & så bet han mig i armhålan så jag blev sur, men sen var jag inte sur längre :P Då verkade han sur dock... :/ sen somnade jag ganska snabbt. haha.:P alex berättade för mig nu ikväll att han sovit dåligt inatt....... Sen när jag vaknade imorse, så kändes det så igen, som om jag precis hade somnat, fast det var flera timmar sen. Så jävla pissigt. Börjar fundera på om det är dom nya tabletterna... :/

Idag då. Vaknade, stack från alex 8. Kollade om jag hade fått pengar, givetvis inte. Kom till skolan, där miki ville att jag skulle sjunga med till hans gitarr spelande, som vi ska ha i filmen. Yes ofc :D (lyssna i inlägget under!) Sen skulle vi spela in radioteatern vi har i engelska. Ja, det gick ju bra. HAHA vad vi skrattade! :) Men det var kul.

Men endå är det något som känns fel. Fast jag kan skratta & ha riktigt jävla kul, så känns det fel. Jag känner mig inte glad. Fast jag är så jävl lyckligt lottad som har världens bästa vänner & den bästa pojkvännen ever! Jag kan inte känna mig lycklig. Ibland kan jag, men känns som att allt bara går neråt just nu. Känns liksom som att jag stod på det 6 trappsteget innan jag började på all medicin, & nu är jag nere på 3 trappsteget. Visst, bättre än det 1a trappsteget, men sämre än innan. Jag vet att jag är jätteotydlig just nu & att jag bara skriver massa gojja, men det får ni stå ut med. Jag måste skriva av mig just nu. Jag känner inte för någonting längre. Sånt jag tyckte var "jobbigt" innan känns 10 ggr värre nu. Jag orkar inte vara aktiv i skolan, orkar inte försöka må bra. Orkar inte ens vara en bra flickvän. Känns som att allt bara går utför just nu. Förlåt alex, för att jag inte pratar med dig. men jag känner inte för att prata. & jag vet att jag är sämst flickvän ever. .. & förlåt mina vänner, att ni får reda på allt genom bloggen alltid. men jag orkar inte mer. Jag orkar inte prata, jag orkar inte helt enkelt. Jag vet inte varför. Förlåt.

Nu tänkte jag att jag skulle skaffa en ny blogg, göra den lösenords skyddad, skriva om allt som är riktigt jävla personligt som bara mina allra närmsta ska få läsa. Det kommer stå om exakt vad som hände den kvällen. så vill ni ha lösen & läsa får ni fråga om det, men var beredda på att det kommer vara den nakna sanningen.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback