Kväll.

Sitter hos Alex nu. Fick ta med mig datorn hit så att han kunde göra ett skolarbete. Egentligen borde jag med göra det, men jag orkar fan inte. Har ju fortfarande inte gjort klart svenskan. Jag blir förbannad på mig själv för att jag aldrig kommer igång! men jag orkar inte ta tag i det, orkar inte ta tag i mig själv.

Känner mig lite halvdeppig just nu.. Vet inte riktigt varför egentligen, men känner mig inte direkt på topp.. Känner mig lite.. usch, svårt att förklara. Känner mig ledsen men vill inte gråta. Känner mig nedstämd.. Tror det är pga all ilskan igrå, för att jag aldrig fick ut den.. Helst av allt hade jag velat ligga i sängen med alex armar runt mig. Men han kolla fotboll. Arsenal-Milan. Hans 2 favoritlag.. Så jag vill inte be honom om det, inte just nu..

Har egentligen inte mycket mer att skriva just nu. Vill bara lägga mig ner & sova. Inte vakna på länge länge. Bara få sova ut riktigt jävla mycket! Sen när jag vaknar så vill jag mår skitbra, bara vara så jävla harmonisk & inte minnas det dåliga. Det hade varit perfekt, som fan!

Inatt ska föresten jag & Alex upp & kolla på månförmörkelsen, sjukt drygt eftersom det är runt 4.... Ska ni det?

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback