Måndag

Måndag & nya krafter. Inte för att jag känner för någonting just nu.. Tur att jag försov mig, annas hade jag vatt i skolan om typ 10 min... Men nu slipper jag det & åker med 5 i 10 tåget istället.. Ska till min psykolog, så det hade inte vatt lönt för mig att komma till skolan.. Hade vatt i skolan typ.. 9... Okej, en halvtimme.. Men endå, känns lönt. Nej, då sparar jag hellre 2 timmar till att åka iväg sen. Great, sova en timme till :D

En sak jag kom på när jag åt frukost... Jag gick alltid på sånna dumma saker när jag var liten. Typ som "vilket är tyngst, ett ton bomull eller ett ton sten?" ALLTID trodde jag tt det var sten, tills jag själv insåg att 1 ton är ett ton. Alltså, lika mycket. Det sjuka var att ingen sa till mig att jag hade fel :P haha lite kul, sådär.

Sen har jag även kommit på varför min blogg heter Thismess. Haha, det kommer från en låt. Egentligen lägger man knappt märke till att dom säger This Mess, men ajja. Sen heter mitt hårvax typ, the mess ^_^

Nej.. tänkte lägga mig & lyssna på lite musik & soma litegrann.. Sen ska jag iväg till skolan! Men vi hörs säkert senare idag :D

Peace
/S







I'm looking down at
this mess that you've made
and I can't believe that I stayed
So unhappy for so long
Where did I go wrong?
I've got to get out of this
my hand is on the handle
We're leaving everything behind
Goodbye for a lifetime

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback