ojdå!

Haft jättesvårt att logga in här under kvällen.. vet inte vad som hänt :O Tänkte mest bara säga att dagen varit helt okej & inga speciella tankar har flugit omkring. Var ute & fotade med mikael idag, det var kul att det bara var han & jag :) I love you bästis! <3 Saknade Jonna idag bara :(

Imorrn ska jag till gynekologen. Första gången sen den 4 december 2006. Usch. Jag vill dit, för jag vill vara säker på att allt står rätt till, men samtidigt inte.. men det går säkert bra.

Sen ska jag till psykologen med :P haha. Blir ingen lång skoldag för mig imorrn inte :) Ska vara hos gynekologen halv 10, så inte lönt att jag sticker till skolan då. Kommer vara på skolan typ.. kvart över 10 eller något, en ska jag sticka igen vid typ.. 10 i 2 eller ngt, ska vara hos psykologen kvart över 2. :P haha. Det är great :D

Har egentligen inte så mycket annat att skriva.. mer än ett stort TACK till alla som stöttar mig med den låsta bloggen. Ni är guld värda! Att ni ger mig lite kommentarer gör mig starkare, & jag är glad att ni bryr er! Love you :*

Men ni får ha det bra tills imorrn. Nu ska jag försöka se klart hela Loose Change, handlar om den 11 september, typ massa teorier. Men varje gång jag försökt se den så somnar jag :P ahaa. Sjukt störigt, jag vill ju se den! >.< Ni kan med se den här! Den är visserligen 79 min lång, men jag tror den är värd att se iaf :P

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: jill

Jag vågar inte gå till gynekologen ^^ läskigt

2008-02-11 @ 23:53:44

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback