Söndag

Söndagar är så jävla tråkiga! Men idag har varit en mysig dag :) Varit hemma hos Alex hela dagen. Gick inte upp förrän vid halv 2. Det var skönt :) Sen har vi mest legat & kollat på tv. Eller, jag har. Han har sovit på mitt bröst :) Annars har typ ingenting hänt idag. Alex kollar fotboll & jag försöker göra reklam för min anonyma blogg, som ingen av er har en aning om vad den heter :D haha :P Vill inte göra reklam här eller på bilddagboken eftersom jag vill vara anonym. Lite jobbigt... Men jag ska försöka hitta ställen där jag kan reklamera den :)

Imorrn börjar skolan igen. Lite segt :/ Men jaja, det får väl gå då. Så ska jag till psykologen imorrn med, så första lektionen är bara en timme för mig sen är det foto på eftermiddagen. Imorrn är 3orna tillbaka med :) Nästa helg blir det kalas för mig & Kevin. Ska bli kul :) Sen är det inte långt kvar tills jag blir 19 :O Sista året som tonåring ...

Nej, nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer.. inte hänt något alls idag ju.. Sen har jag inte tänkt så mycket så kan inte skriva om tankar heller. Men ni får ha det bra så skriver jag mer imorrn! :D

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback