Torsdag

Inte skrivit något sen igår för att jag vatt fullt upptagen eller haft mensvärk. Repade igår, vilket gik fantastiskt bra :D Sen sov jag hemma hos Alex. När jag vaknade imorse grät jag av smärta. Fy fan. SÅ jag stannade här hemma hela dagen. Sen skulle jag hem men missade det sista tåget jag kan ta (eftersom tågkortet bara gäller till 20.00) så nu får jag sova här inatt igen,

Skriver mer imorrn, ville bara berätta vad som hänt litegrann.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback