Alexander Michaloff

Ibland när jag mår som sämst tänker jag på dig.
Vill du verkligen ha mig?
Är jag bra för dig?
Mår du bra med mig?

Tankar som inte borde finnas där kommer upp.
Tankar som "älskar han verkligen mig?"
"Hur kan han vilja ha mig?"
"Har han mig bara för att ha sex?"

Men sen, så skriver du, eller säger någonting som får alla tankar att försvinna.
Du säger vad du känner för mig.
Du berättar för mig varför du är med mig & varför du bryr dig.

Dom stunderna, är dom allra bästa!
När du förklarar för mig vad som håller ditt mod uppe.
Vad som gör att du vill vara med mig.
Du berättar hur bra du mår med mig & hur bra du mår när jag mår bra.

Alexander, jag skulle aldrig kunna få någon bättre än dig!
Aldrig!
Du är utan tvekan lyckan i mitt liv, min största kärlek.
Du är så mycket för mig.

Min pojkvän.
Min bästa vän.
Min ledstjärna.
Du är min livslust.

Jag älskar dig,
Över allt annat!

Du får aldrig någonsin tro något annat.

Du är mitt allt.
Min Alexander Michaloff
<3

//Din Stephanie föralltid.




image164

Din åsikt
Postat av: Annika

Jag fyller 39år hehe...

Söta ni é ihop ;)

2008-01-30 @ 12:35:10
URL: http://annickahenriksson.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback