Bilder

Här slänger jag upp ett helt galleri med bilder från idag. Hehe, det är visserligen inte så många. Men eftersom det började regna & det var kallt så fick vi inte många bra bilder :/ Men här är massa bilder på sötaste Jonna! :)

image160

Din åsikt
Postat av: Annika

Jätte fina bilder o hela collaget e fräckt :)
Hoppas att du haft en bra dag!

2008-01-29 @ 07:46:21
URL: http://annickahenriksson.blogg.se
Postat av: Jonna

HAHA vad sött :) tack ^____^

2008-01-29 @ 09:17:06
Postat av: Sara

funny thing, U never did that for me...

2008-01-30 @ 20:44:04
URL: http://rockslampa.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback