Dagens ;

Dagens utropstecken: Stephanie, som idag hade studiedag, gick upp lite innan 12, lämnade in intresseanmälan för jobb, var ute i höör & fotade. &, mina vänner, hon åkte tåg ner till malmö, buss till videdal & spelade badminton med sin pappa. HAHA! :D

Dagens händelse: Inget speciellt sådär har hänt mig idag. Men min kära pojkvän blev äntligen opererad för en liten sak som irriterat både honom & mig. Jävlar vad jag typ bara har tänkt på det idag. >.< Men han ringde när han blev utskriven & sa att allt var bra :) Sen har jag även upptäckt att Höör kan bli väldigt vackert på foton. Men enbart på foton >.<

Dagens "brasak": Egentligen har inget speciellt bra hänt idag.. Varit litegrann på helspänn idag. Kännt mig lite deppig, eller.. Inte riktigt deppig, men inte kännt för att göra något idag. Var därför skönt att komma iväg till pappas jobb & bara springa lös allt.

Dagens dåliga: Att Alex blivit opererad har ju gjort att jag varit nervös hela dagen. Magen har varit elak & jag har ungefär suttit på toa 4 ggr eller ngt. & jag har kännt mig allmänt okänslig idag. Ingen glädje, ingen sorg. Bara.. varit.


Så, dagen har varit lite sisådär. Allt har kännts typ.. Tomt tror jag jag kan kalla det. Kännt mig gråtfärdig, arg, ledsen.. Allt typ. Men ingenting som jag kännt av EGENTLIGEN. Fan, skitsvårt att förklara.. Men iaf, så har allt bara kännts sjukt konstigt idag. :(

Imorrn blir det skola sen repa på eftermiddagen. Ska äta mat hemma hos Mikael Bästis :D <3

Tittar in imorrn med. Förlåt att jag varit så jävla tråkig dom senaste dagarna, men jag har varit borta mycket sen har klockan blivit så mycket när jag skulle skriva så jag har struntat i det istället :$

Peace
/S


image133

Dorisbäbisen :D <3



image134

Ett foto någonstans i höör.
redigerat färgerna något bara.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback