Dagens Outfit ;

Eller, egentligen gårdagens. Men jag har typ samma på mig idag :P

Byxor med massa hål i (dom har gått isönder med åren.), står bara jeans i dom.
strumpbyxor, vet inte.
vitt linne, h&m.
rosa linne, h&m (tror jag)
röd/svart randig tröja, Gina Tricot
Halsband, min bricka (sån man ska ha när det blir krig :O)
strumpor, belle strumpor från lidl :P
nitbälte, Shango.


image137

uppdaterar senare...

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback