Dagens;

Dagens humör: Varierande.. Mycket ledsen & mycket glad.
Dagens mående: Förkyld
Dagens borde: Fixa mer med detaljerna på filmen som ska spelas in imorrn.
Dagens frisyr: Flätor & luggen uppe.
Dagens klädsel: Mammas baggyjeans, turkost linne med ett rosa linne med dödskallar på över, svart hood.
Dagens planer: Gå ner i vikt
Dagens materiella vill ha: Nya byxor,
Dagens längtan: Alexander <3
Dagens fundering: Varför jag ibland är aktiv & ibland blir riktigt inaktiv.
Dagens beroende: Cigg
Dagens tråkigaste: Engelskan
Dagens låt: Ingen speciell låt idag faktiskt..


Inte varit så aktiv på bloggen idag. Inte hänt något speciellt idag endå.. Sorry.

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback