Fredag.

Skönt som fan att det är fredag idag. Mindre skönt att jag somnade klockan halv 4. Mindre skönt att ha idrott (som jag inte var med på) & sen engelska där alla är oseriösa. Hela dagen har kännts helt jävla meningslös. Förutom att jag skrattade som satan under idrottslektionen. Hahahahaha, fan vad kul det var att se allt :P hihihi ^_^ Sen gick jag & Jonna & handlade lunch på Lidl. Det var gott. :)

Ikväll ska Alex följa med mig till Höör. Jippi :D Ska bli skönt att vara hemma hela helgen, men endå vara med Alex. Så jag kan känna mig lugn & avslappnad.

Just nu vill jag hem, jag vill kissa & jag vill ha lakris. Jag vill kramas, vill inte ha engelska, vill gråta, vill skratta. Usch vad jag vill mycket :/


Idag är jag trött. Men det har jag ju ingen rätt att vara, enligt vissa, eftersom jag inte var med på gympan.

Peace
/S

image151

Din åsikt
Postat av: Karin

vilken cool bild:)
å tack så mycket:) trevlig helg på dig! kram

2008-01-25 @ 14:49:11
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: tilda

gud vad cool bild!

2008-01-25 @ 14:58:58
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Jonna

Du har visst rätt att vara trött.. ta inte miki på allvar när hansäger sånt, skit i honom. Puss älskling.

2008-01-25 @ 21:00:43

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback